lets_talk_icon
menu

אפיון חווית משתמש UX

השיטה הייחודית שלנו

השיטה הייחודית שלנו באפיון חווית משתמש במטריקס אקספיריאנס מבוססת על חיבורים. חיבורים בין העסקי לטכנולוגי. חיבורים בין הצרכים לאילוצים. חיבורים בין החזון לשטח. כדי ליצור חיבורים מדויקים צריך פשוט להקשיב.

image

מאפיינים מגוון ממשקים דיגיטליים

אפיון מערכות מורכבות, אפיון אפליקציות מובייל, אתרים שיווקיים, פורטלים ארגוניים

image

שותפים משלב הרעיון עד ליישום

פתרונות 360 מקצה לקצה, חיבור למטרות העסקיות ולתרחישי השימוש בשילוב
תיקוף טכנולוגי וליווי הפיתוח

image

מלווים ומייעצים בכל שלבי המוצר

המחשת פתרונות לארגונים ולסטרטאפים משלב החזון עד ליישום, ייעוץ למוצרים קיימים והמחשת הפתרון בצורה מהירה

WE PLAN

by Researching

תכנון ארכיטקטורת מידע

גישה יעילה לחיבור בין הצד העסקי לבין המשתמשים

סדנת Lean UX Canvas היא גישה חדשנית לאפיון חוויות משתמש. המשתתפים ילמדו לעבוד בצורה אגיילית ויעילה עם כלי הליבה של Lean UX Canvas,
כמו Assumptions Mapping ו-Impact Mapping. הסדנה תספק להם כלים פרקטיים ליישום שיטת Lean UX המוכחת לטובת חוויות משתמש משופרות.

ראיונות משתמשים

בדיקות בשטח

ראיונות משתמשים הם כלי רב עוצמה במחקר UX, המאפשרים לקבל הבנה מעמיקה של המשתמשים, צרכיהם והתנהגותם, ובכך לתרום לפיתוח מוצרים ושירותים טובים יותר.

סדנאות Card Sorting

גישה יעילה לחיבור בין הצד העסקי לבין המשתמשים

סדנאות Card Sorting הן כלי מוביל לשיפור חווית המשתמש והארכיטקטורה של מידע. המשתתפים ילמדו לערוך מחקרי Card Sorting איכותניים באמצעות טכניקות כמו Open Sort ו-Tree Testing. הם ירכשו מיומנויות בניתוח הנתונים לטובת ממצאים פרקטיים לשיפור המוצרים הדיגיטליים.

מחקרי מתחרים, השראות ובנצ׳מארק

אתגר מכל הכיוונים

מחקר מתחרים, השראות ובנצ'מרק מאפשרים לזהות טרנדים, פרקטיקות מוצלחות ודפוסי שימוש קיימים בתחום. הם מספקים תובנות על חוזקות וחולשות של מתחרים, רעיונות חדשניים ודרכים לשפר את המוצר והחוויה. הם מסייעים בהבנת הציפיות של המשתמשים ובהשוואת הביצועים של המוצר למתחרים אחרים.

תצפיות והאזנות במוקד

חשיפת האמת מאחורי סיפורי המשתמשים

תצפיות והאזנות הן שיטות מפתח במחקר חוויית משתמש. הן מאפשרות להבין לעומק התנהגויות, העדפות ואתגרים של משתמשים אמיתיים באמצעות מעקב מעמיק אחר התנהגויות מילוליות ולא מילוליות במהלך השימוש. תובנות אלו מהוות נכס יקר ערך לפיתוח מוצרים המותאמים באופן מושלם לצרכי המשתמשים.

דו"ח מומחה על מוצר קיים

המומחים שלנו בוחנים מוצרים וחווים את דעתם המקצועית

דוח מומחה הוא מסמך מקצועי המציג ניתוח מעמיק של מומחה UX אודות מוצר, תוך הדגשת התובנות העיקריות. על סמך התובנות, הדוח מציג המלצות ספציפיות לשיפור עיצוב המוצר, פונקציונליות ותהליכי המשתמש.

אנליטיקס

חשיפת נקודות הכשל והזדמנויות לשיפור עם ניתוח נתונים

סדנאות Card Sorting הן כלי מוביל לשיפור חווית המשתמש והארכיטקטורה של מידע. המשתתפים ילמדו לערוך מחקרי Card Sorting איכותניים באמצעות טכניקות כמו Open Sort ו-Tree Testing. הם ירכשו מיומנויות בניתוח הנתונים לטובת ממצאים פרקטיים לשיפור המוצרים הדיגיטליים.

סקרים לבדיקת שביעות הרצון

אתגר מכל הכיוונים

סקרי שביעות רצון הם כלי לאיסוף משוב ישיר ממשתמשים אודות חוויית השימוש במוצר ומאפשרים לזהות נקודות חוזקה וחולשה.
סקרים אלה יכולים להתבצע בשלבים שונים של תהליך האפיון, החל מבדיקות קונספט ראשוניות ועד למוצר הסופי.

WE DO

by Designing

תכנון ארכיטקטורת המידע והניווט בממשק

תהליך מבוסס מחקר לארגון האופטימלי של המידע והממשקים

בניית מבנה היררכי ברור ולוגי לתכנים ופונקציונליות, ולכלול אמצעי ניווט קלים לשימוש. ארכיטקטורה ברורה ועקבית תמנע בלבול, תשפר מעורבות ותגביר שביעות רצון משתמשים.

יצירת קונספט מהיר (POC)

דרך זריזה לחדשנות ממוקדת לקוח

יצירת קונספט מהיר (POC) היא גישה יעילה לבניית אבות טיפוס ראשוניים של רעיונות באמצעות כלים מהירים כמו סקיצות או כלי פרוטוטייפינג. היא מאפשרת לתרגם רעיונות לדגם ויזואלי גס לצורך קבלת משוב ראשוני ממשתמשים לפני פיתוח מלא. זוהי דרך זריזה לחדשנות מהירה וממוקדת לקוח.

מימוש באמצעות Wireframes

תכנון לוגי ויעיל של ממשקי משתמש

אפיון Wireframes הוא שלב חשוב בתהליך עיצוב חוויית המשתמש. הוא מתאר באופן מינימליסטי את הארגון הפונקציונלי והיררכי של רכיבי הממשק השונים. תהליך זה מאפשר בחינה מוקדמת של המבנה, זיהוי כשלים פוטנציאליים ושיפורים לפני פיתוח ממשק מלא.

בניית Design Systems פונקציונלי

האחדת חוויית המשתמש ויצירת מותג דיגיטלי עקבי

בניית Design System פונקציונלי ועקבי היא חיונית לחוויות משתמש אחידות ואיכותיות. זוהי ספריית רכיבי ממשק אחידה וקווים מנחים ברורים לשימוש חוזר. Design System מקדם עקביות, חוסך משאבים ומשמש כמשאב עיקרי לשיפור חוויית המשתמש והאחדת המותג.

כתיבת מסמכי אפיון

המצפן לפרויקט עיצוב ממשק משתמש מוצלח

כתיבת מסמכי אפיון מקיפים ומדויקים היא שלב קריטי בהבטחת הצלחת פרויקטי עיצוב ממשק משתמש. מסמך האפיון מגדיר את הדרישות, המטרות וההנחיות באופן ברור ומשמש כ"מפת דרכים" לכל שלבי התכנון והפיתוח. מסמך איכותי מקדם תהליך עבודה חלק, מונע בלבול ומבטיח תוצאות המשרתות את הלקוח.

Prototyping

תהליך לשכלול המוצר באמצעות בדיקות והטמעת משוב

Prototyping הוא שלב מפתח בתהליך עיצוב חוויית המשתמש המגשים את הרעיונות לכדי מודל פעיל ודומה למוצר הסופי. הוא מאפשר ניסוי מוקדם עם משתמשים, איסוף משוב ותיקונים לפני פיתוח יקר. זהו שלב קריטי לחסוך עלויות, לחדש בקלות ולהבטיח התאמה מרבית למשתמשים.

WE CHECK

by Reviewing

קביעת KPI’S ומעקב אחר נתוני אנליטיקס

אתגר מכל הכיוונים

אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת

בדיקות שמישות / משתמשים

אתגר מכל הכיוונים

אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה –
מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים,
שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת

A/B Testing

אתגר מכל הכיוונים

אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת

Tree Testing

תיקוף דרכי הניווט וארכיטקטורת המידע אתר

אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת

המסע שלך מתחיל עכשיו

let’s talk

    אני מסכים/ה שמטריקס אי.טי בע"מ וחברות הבנות והחברות הקשורות לה תשתמשנה במידע שאמסור למטרות שיווק, דיוור ישיר, ומשלוח פרסומות, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות
    כלי נגישות
    - Powered by