החלק שלנו במסע
תפיסת הפתרון
קחו שוק תחרותי ביותר, תוסיפו תהליך מורכב שמחייב מילוי פרטים ולקינוח גם מגבלות של תחום הביטוח,
ומה יצא? ממשק קליל, מגניב ומהיר שמשלב אלמנטים של משחק (gamification) אלא מה?!
יעדים ומטרות


המסע שיצרנו
יצרנו ממשק זורם ודינמי בשתי רזולוציות (מובייל ודסקטופ)
בגישת mobile first, שמייצר תחושת משחוק (gamification),
כדי לעודד מעורבות של המשתמשים והמשתמשות, להקליל עבורם את התהליך, ולהקל עליהם בהשלמתו.
בחרנו לאפשר יותר בחירות ופחות הקלדות, הנגשנו את התכנים בהקשר הנכון ובזמן הנכון בתהליך, תוך מתן ליווי ותמיכה לאורך כל הדרך
ויצרנו חוויה צעירה וחדשנית.


עיצבנו בסגנון צעיר ויצרנו שפה איורית עשירה ודינאמית, מלווה באנימציות מחד – אך רגועה ומרגיעה מאידך, בצבעוניות עדינה שמורידה מהסטרס שכרוך בתהליך ביטוחי.




טיפוגרפיה
בתהליך העיצוב התחלנו מגיבוש שפה עיצובית. קיבצנו אלמנטים וסגנונות המתאימים למוצר לכדי מוד בורד אחד גדול.

פלטת צבעים
בתהליך העיצוב התחלנו מגיבוש שפה עיצובית. קיבצנו אלמנטים וסגנונות המתאימים למוצר לכדי מוד בורד אחד גדול.
#2e3e5b
#304b75
#f13c4a
#0099e9
#ffffff
אייקונים
בתהליך העיצוב התחלנו מגיבוש שפה עיצובית. קיבצנו אלמנטים וסגנונות המתאימים למוצר לכדי מוד בורד אחד גדול.








לסיכומו של עניין
תחומים רציניים ומורכבים כמו ביטוח לא חייבים להגביל את היצירתיות.
למדנו שפיצוח נכון של צרכי המשתמשים ויצירת חוויה זורמת ומהנה שמשלבת נגיעות משחקיות,
מייצרים את ה-ENGAGEMENT הנכון ומובילים הן להגדלת המכירות של הלקוח והן לשביעות רצון של לקוחות הקצה,
שקיבלו מענה מדויק לצורך שלהם בביטוח רכב.
המסע שלך מתחיל עכשיו
let’s talk












