אפיון חווית משתמש UX
השיטה הייחודית שלנו
השיטה הייחודית שלנו באפיון חווית משתמש במטריקס אקספיריאנס מבוססת על חיבורים. חיבורים בין העסקי לטכנולוגי. חיבורים בין הצרכים לאילוצים. חיבורים בין החזון לשטח. כדי ליצור חיבורים מדויקים צריך פשוט להקשיב.
מאפיינים מגוון ממשקים דיגיטליים
אפיון מערכות מורכבות, אפיון אפליקציות מובייל, אתרים שיווקיים, פורטלים ארגוניים
שותפים משלב הרעיון עד ליישום
פתרונות 360 מקצה לקצה, חיבור למטרות העסקיות ולתרחישי השימוש בשילוב
תיקוף טכנולוגי וליווי הפיתוח
מלווים ומייעצים בכל שלבי המוצר
המחשת פתרונות לארגונים ולסטרטאפים משלב החזון עד ליישום, ייעוץ למוצרים קיימים והמחשת הפתרון בצורה מהירה
WE PLAN
תכנון ארכיטקטורת מידע
גישה יעילה לחיבור בין הצד העסקי לבין המשתמשים
סדנת Lean UX Canvas היא גישה חדשנית לאפיון חוויות משתמש. המשתתפים ילמדו לעבוד בצורה אגיילית ויעילה עם כלי הליבה של Lean UX Canvas,
כמו Assumptions Mapping ו-Impact Mapping. הסדנה תספק להם כלים פרקטיים ליישום שיטת Lean UX המוכחת לטובת חוויות משתמש משופרות.
ראיונות משתמשים
בדיקות בשטח
ראיונות משתמשים הם כלי רב עוצמה במחקר UX, המאפשרים לקבל הבנה מעמיקה של המשתמשים, צרכיהם והתנהגותם, ובכך לתרום לפיתוח מוצרים ושירותים טובים יותר.
סדנאות Card Sorting
גישה יעילה לחיבור בין הצד העסקי לבין המשתמשים
סדנאות Card Sorting הן כלי מוביל לשיפור חווית המשתמש והארכיטקטורה של מידע. המשתתפים ילמדו לערוך מחקרי Card Sorting איכותניים באמצעות טכניקות כמו Open Sort ו-Tree Testing. הם ירכשו מיומנויות בניתוח הנתונים לטובת ממצאים פרקטיים לשיפור המוצרים הדיגיטליים.
מחקרי מתחרים, השראות ובנצ׳מארק
אתגר מכל הכיוונים
מחקר מתחרים, השראות ובנצ'מרק מאפשרים לזהות טרנדים, פרקטיקות מוצלחות ודפוסי שימוש קיימים בתחום. הם מספקים תובנות על חוזקות וחולשות של מתחרים, רעיונות חדשניים ודרכים לשפר את המוצר והחוויה. הם מסייעים בהבנת הציפיות של המשתמשים ובהשוואת הביצועים של המוצר למתחרים אחרים.
תצפיות והאזנות במוקד
חשיפת האמת מאחורי סיפורי המשתמשים
תצפיות והאזנות הן שיטות מפתח במחקר חוויית משתמש. הן מאפשרות להבין לעומק התנהגויות, העדפות ואתגרים של משתמשים אמיתיים באמצעות מעקב מעמיק אחר התנהגויות מילוליות ולא מילוליות במהלך השימוש. תובנות אלו מהוות נכס יקר ערך לפיתוח מוצרים המותאמים באופן מושלם לצרכי המשתמשים.
דו"ח מומחה על מוצר קיים
המומחים שלנו בוחנים מוצרים וחווים את דעתם המקצועית
דוח מומחה הוא מסמך מקצועי המציג ניתוח מעמיק של מומחה UX אודות מוצר, תוך הדגשת התובנות העיקריות. על סמך התובנות, הדוח מציג המלצות ספציפיות לשיפור עיצוב המוצר, פונקציונליות ותהליכי המשתמש.
אנליטיקס
חשיפת נקודות הכשל והזדמנויות לשיפור עם ניתוח נתונים
סדנאות Card Sorting הן כלי מוביל לשיפור חווית המשתמש והארכיטקטורה של מידע. המשתתפים ילמדו לערוך מחקרי Card Sorting איכותניים באמצעות טכניקות כמו Open Sort ו-Tree Testing. הם ירכשו מיומנויות בניתוח הנתונים לטובת ממצאים פרקטיים לשיפור המוצרים הדיגיטליים.
סקרים לבדיקת שביעות הרצון
אתגר מכל הכיוונים
סקרי שביעות רצון הם כלי לאיסוף משוב ישיר ממשתמשים אודות חוויית השימוש במוצר ומאפשרים לזהות נקודות חוזקה וחולשה.
סקרים אלה יכולים להתבצע בשלבים שונים של תהליך האפיון, החל מבדיקות קונספט ראשוניות ועד למוצר הסופי.
WE DO
תכנון ארכיטקטורת המידע והניווט בממשק
תהליך מבוסס מחקר לארגון האופטימלי של המידע והממשקים
בניית מבנה היררכי ברור ולוגי לתכנים ופונקציונליות, ולכלול אמצעי ניווט קלים לשימוש. ארכיטקטורה ברורה ועקבית תמנע בלבול, תשפר מעורבות ותגביר שביעות רצון משתמשים.
יצירת קונספט מהיר (POC)
דרך זריזה לחדשנות ממוקדת לקוח
יצירת קונספט מהיר (POC) היא גישה יעילה לבניית אבות טיפוס ראשוניים של רעיונות באמצעות כלים מהירים כמו סקיצות או כלי פרוטוטייפינג. היא מאפשרת לתרגם רעיונות לדגם ויזואלי גס לצורך קבלת משוב ראשוני ממשתמשים לפני פיתוח מלא. זוהי דרך זריזה לחדשנות מהירה וממוקדת לקוח.
מימוש באמצעות Wireframes
תכנון לוגי ויעיל של ממשקי משתמש
אפיון Wireframes הוא שלב חשוב בתהליך עיצוב חוויית המשתמש. הוא מתאר באופן מינימליסטי את הארגון הפונקציונלי והיררכי של רכיבי הממשק השונים. תהליך זה מאפשר בחינה מוקדמת של המבנה, זיהוי כשלים פוטנציאליים ושיפורים לפני פיתוח ממשק מלא.
בניית Design Systems פונקציונלי
האחדת חוויית המשתמש ויצירת מותג דיגיטלי עקבי
בניית Design System פונקציונלי ועקבי היא חיונית לחוויות משתמש אחידות ואיכותיות. זוהי ספריית רכיבי ממשק אחידה וקווים מנחים ברורים לשימוש חוזר. Design System מקדם עקביות, חוסך משאבים ומשמש כמשאב עיקרי לשיפור חוויית המשתמש והאחדת המותג.
כתיבת מסמכי אפיון
המצפן לפרויקט עיצוב ממשק משתמש מוצלח
כתיבת מסמכי אפיון מקיפים ומדויקים היא שלב קריטי בהבטחת הצלחת פרויקטי עיצוב ממשק משתמש. מסמך האפיון מגדיר את הדרישות, המטרות וההנחיות באופן ברור ומשמש כ"מפת דרכים" לכל שלבי התכנון והפיתוח. מסמך איכותי מקדם תהליך עבודה חלק, מונע בלבול ומבטיח תוצאות המשרתות את הלקוח.
Prototyping
תהליך לשכלול המוצר באמצעות בדיקות והטמעת משוב
Prototyping הוא שלב מפתח בתהליך עיצוב חוויית המשתמש המגשים את הרעיונות לכדי מודל פעיל ודומה למוצר הסופי. הוא מאפשר ניסוי מוקדם עם משתמשים, איסוף משוב ותיקונים לפני פיתוח יקר. זהו שלב קריטי לחסוך עלויות, לחדש בקלות ולהבטיח התאמה מרבית למשתמשים.
WE CHECK
קביעת KPI’S ומעקב אחר נתוני אנליטיקס
אתגר מכל הכיוונים
אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת
בדיקות שמישות / משתמשים
אתגר מכל הכיוונים
אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה –
מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים,
שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת
A/B Testing
אתגר מכל הכיוונים
אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת
Tree Testing
תיקוף דרכי הניווט וארכיטקטורת המידע אתר
אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת עבודה דינאמית ומעוררת השראה – מייצרת מסעות מלאי ערך אצלנו בסטודיו מאמינים, שסביבת
המסע שלך מתחיל עכשיו
let’s talk








